fredag 18 februari 2011

Hockey, rehab, hockey igen!

Kim Sunna har slängt bort bygeln från hjälmen, underkäken må vara artificiell numera men hans speed och framfart är ytterst verklig! Han snurrar upp motståndarna efter noter i norrrettan igen! Kiruna IF ligger tvåa i Allettan norr och motståndarna chackar korv på läktarn igen. Efter andra sommaren på STAC komer det att rocka ännu mera kring denna Norrlandskrigare!

Viktor Tisell spikade igen kassen mot Mora i kväll. 5-0 till Tingsryds AIF mot Mora i Allsvenskan! Viktor har aldrig varit så flexibel, så stark och så snabb som han är nu... Citat "Så här i efterhand, var det lite tur att jag fick en bristning i ljumsken annars hade jag inte fått chansen att bygga upp mig på detta vis, jag säger bara världsklass när det gäller min målvaktsuppbyggnadsträning på STAC". Och då har vi bara avslutat rehabiliteringsfasen, gluttat lite på funktionell styrketräning för målvakter och precis bara påbörjat powerkonverteringsfasen med Viktor på STAC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar