söndag 6 februari 2011

Sunday bloody sunday!

Trägen vinner alltid i längden, snart är det nämligen skördetid för mina vinterskapelser, -vaddå vinterskapelser, snögubbar? Nej, nej, mina olika klienter som tävlar på sommarhalvåret, dom tränar nämligen skiten ur sig på STAC under vinterhalvåret! Just nu har jag efter 6 timmar på labbet på STAC konstruerat nya 4-veckorsprogram för tre av mina adepter och ytterligare optimerat ett annat.
  • en sprinter
  • en mångkampare
  • en konståkare
  • en stavhoppare
Jag tror dom blev ganska exalterade när programmen damp ner i e-postlådan för någon halvtimme sedan ;-). Vi är nämligen inne i den mest explosiva perioden av dem alla när det gäller friidrottarna, från och med nästa vecka får jag nog åka kälke, inomhus! Skojar bara Viktor, det skall vara de vikter som står på programmet ;-(. När det gäller konståkaren gäller det däremot första programmet, dvs. det första korrektiva och funktionella upplägget efter den initiala screeningen (STAC Custom Made). Jag tror denna landslagstjej kan göra en strålande come back under nästa säsong! Själv skall jag ta några timmars vila, sedan är det måndag igen, då bygger vi vidare på drömmen om ett proffsigare Sverige!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar