lördag 28 november 2009

KFT Originalen återfunna på bild!

Suttit i tre hela dagar och uppdaterat mitt bildkompendie inför nästa veckas Masterutbildning! Blev så jä..a glad och lycklig när jag såg ORIGINALEN att jag var tvungen att delge detta på webben!

Den första Lic. MKFT omgången, redan 2006, tänk vad tiden går! Nästa vecka spräcker jag 150 personersvallen i antal utbildade Lic. Korrektiva Funktionella Tränare! Tänk vad dom ställer till med i vår lätt trångsynta och ibland mer än lovligt ofunktionella s.k. fitnessvärld!?

Tänk vad gemensamma strävanden, upplevelser och personkemi kan göra med sinnet, jag saknar er alla och ser fram emot Master Meeting nästa sensommar! Nu måste jag lägga ner arbetandet för i kväll, kommer gäster och sätter i sig två dagars marinerade oxfiléer klockan 19.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar