söndag 30 oktober 2011

Feedback som värmer från PT Convention!

Det värmer ett noggrannt och lidelsefullt föreläsningshjärta när man får bra feedback och det man gör och det man brinner för att förmedla! Det kom ett meddelande från ledningen av PT Convention 2011 på E-postlådan här om dagen.

Hello och tack igen för ert deltagande på PT Convention.
Det fanns ett fåtal experter/föreläsare som presterat utöver det vanliga enligt deltagarutvärderingen (på PT Convention)! Dessa ser jag gärna som presentatörer även under PT Convention 2012, under rubriken Favoriter i repris + adekvat tema, där är du Joakim! Tack för din excellenta insats!

Man kan bara buga och bocka, jag tror mina föreläsningar "Döda inte din klient" och "Maxperiodisering" tog skruv i tränar- och PT-Sverige!

Förresten så hälsar jag Sveriges nästa spjutstjärna Sofie Flinck -95 välkommen till STAC! Vilken tjej, vilken potential, vilken insats redan på mitt första programdesignupplägg, lägg namnet på minnet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar