torsdag 13 oktober 2011

PT Convention närmar sig!

I helgen skall undertecknad föreläsa på PT Convention arrangerad av Hälsolandslaget och Fitness Education på Bosön 14-16 oktober 2011. Dvs. nu till helgen!!!
http://www.fitnesseducation.se/,  http://www.halsolandslaget.se/.
 
Verkar som att man har byggt upp ett hyfsat intresse kring vad man har att förmedla. Av 200 besökare fördelade på 8 föreläsare per tidsblock skall >15 personer närvara på min föreläsning "Döda inte din klient" och  >43 personer närvara på min föreläsning "Maxperiodisering". Om du inte är anmäld men vill närvara, hör av dig till info@halsolandslaget.se eller info@e3education.se.
 
Om du vill läsa på om mina och alla andra föreläsares föreläsningar klicka här så hamnar du på PT Convention´s PDF med information om allt som händer i helgen på Bosön. 
 
Jag tror få kommer att gå därfrån oberörda, trots att jag bara förmedlar sådant som fungerar i praktiken och ger effekt, dvs. sunt förnuft i kombination med vetenskap, erfarenhet och implementerad kunskap.
 
See u there ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar