tisdag 5 april 2011

Ett av sonens fotografiska bidrag med "mammans kamera", dvs. direkt från hans tallriksunderlägg där "Spiderman" klockrent träffar ett riktigt glas med en välriktrad spark. Det är ganska kul att bläddra igenom kameran efter att den varit i händerna på en 3½ åring en kvart!

På tal om bläddra igenom, jag har just avslutat ett 3 dagarsrace där jag skapat nya 6 veckorsprogram för 6 st av mina elitidrottsadepter, känns som man är lite bläddrig själv just nu. Ingen rast ingen vila dock. På torsdag dyker det upp en hockeyspelare från Kiruna som skall screenas, stanna i dagarna två och få sitt första 4-6 veckorsprogram för sin andra uppbyggnadssommar på STAC. Veckan efter det dyker det upp en lovande junior från Luleå som skall göra samma sak, samma vecka dyker det upp en kille från Halmstad som också skall, även en från KallingeRonnebyIF vill satsa järnet... Det är mycket hockey på STAC just nu.

Men inte nog med det, det är uppbyggnadsperiod för handboll också, det byggs ett par kralliga handbollskrpoppar som sjkall trimmas framåt sommaren, huuvva! Det är också slutfas för powerkonvertering för alla mina friidrottare och, och, och. Jag måste nog sova nu, kämpa på där ute, på STAC gör vi det, jäkligt bra också, allihopa. Det är ruggigt kul att hjälpa människor att nå sina drömmars mål, testa du också! Hoppsan klockan har passerat 22.00, dags att lämna in för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar