tisdag 26 juli 2011

Tillbaka efter en resa genom Sverige!

Då var det dags att börja förmedla genom Dettners blogg igen ;-.). Efter en 13 dagar på resa genom Sverige, med ett längre stopp i Örsköldsvik, har jag bara 4 dagar kvar på semestern, lite lite, men... Jag är utvilad, lite sugen att prestera igen och dessutom taggad att åter hjälpa mina adepter, lag och klienter till stordåd i sina liv.

En av mina adepter och STAC elitfondare Angelica Bengtsson gjorde lite stordåd i helgen t.ex. Vad sägs om 4.57 på JEM i stavhopp i Tallin, 37 cm före tvåan. Skall bli intressant att se DN-galan i helgen...

En av våra klienter som medverkade på Blossom Weekend på STAC i maj, mailade oss detta så sent som för någon timma sedan, citat  "Jag är så oooooooooootroligt glad över att jag kom med redan i maj... Tack vare kostråden jag fick samt gym- och stretchprogrammen anpassade för mig, märktes en förändrig redan i mitten av maj... Jag har kunnat börja träna tennis igen och dessutom blivit avsevärt mycket bättre, även kunnat börja springa utan besvär igen... Ser fram emot att komma till Ronneby och STAC nästa år i maj, igen!"

Vi har bredd och djup på STAC, vad kul det är när det man förmedlar omsätts i händelser ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar