fredag 10 juni 2011

På TV-inspelning i Saltsjöbaden!

Kul jobb idag! Jag fick behålla örat, Blossom blev mer och mer proteintyp under intervjun. Kanske är jag för övertygande?
Blev för ett tag sedan kontaktad av TV-produktionsbolaget, Tre vänner, på rekommendation av Blossom Tainton Lindqvist, för att spela in DVD och TV. Jag var på plats i Saltsjöbaden Stockholm i egenskap av kost och livsstilsexpert, dvs. leverera klartext på enkel svenska om kost, hälsa, matkvalité, metabolisk typning och mycket mera. Ett par timmars kul samtal med Blossom som utfrågare/programledare i en helt fantastisk miljö med utsikt över havet, framför ett kvarts dussin filmkameror.
Det hela gick mycket bra, information blandat med en hel del klartext om jag säger så... Förresten, -Tack morsan för att du var med mig idag ;-), du når fram till Anna, med det vet du ju redan. Nu måste jag hitta en Taxi och pallra mig hemåt. I natt är det nytt jobb med dubbla klockor framför ESPN, vill man veta måste man ta reda på... som jag brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar