tisdag 11 november 2008

Nordens bästa PT-utbildning!?

Lic. Master Korrektiv & Funktionell Tränare (Lic. MKFT) är sannolikt den kvalitetsmässigt och förtroendemässigt högst ansedda Personliga Tränarutbildningen (PT) inom funktionell träning, styrketräning och helhetstänkande i hela Norden!
Jag är extremt partisk när jag nämner ovanstående, eftersom jag själv både initierat, konstruerat, uppdaterar och undervisar denna tvåstegsraket! Det struntar dock dina kunder i, för med en Lic. Master Korrektiv & Funktionell Tränar-utbildning i bagaget, saltat med lite erfarenhetskunskap och en kropp som speglar det du lär ut, kan du göra skillnad, STOR SKILLNAD!
Under snart tre år har undertecknad tillsammans med Eleiko Sport Center i Halmstad, givit denna hett eftertraktade tvåstegsutbildning till sjukgymnaster, naprapater, personliga tränare (PT's från ett flertal av landets andra PT-utbildningar), gymnastiklärare, styrkecoacher, powercoacher m.fl.
Under nästa vecka drillas årets kull av Lic. MKFT:are på Eleiko Sport Center av undertecknad och mina två assistenter Christian Storsjö Lic. MKFT och Fredrik Sjölander Lic. MKFT.
Om du är sugen på att verkligen sticka ut som PT, locka till dig elitidrottare och göra stor skillnad med dina klienters resultat, kolla upp min tvåstegsutbildning Lic. KFT och Lic. MKFT på Eleiko's hemsida http://www.eleikosport.se/education/Course.asp?PageNumber=3&CourseCategory_Id=6&Course_Id=12. Läs på mer om undertecknad, mina referenser och om Kroppsinvest Institute på http://www.kroppsinvest.se/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar