torsdag 18 mars 2010

Christian Storsjö på AB STAC!

Vi välkomnar Christian Storsjö som ytterligare en ny medarbetare på AB STAC! Även Christian har med stor skicklighet tagit sig an utmaningen att coacha våra (Kroppsinvest Institute´s) kunder genom bålstabilitets-, balans- och funktionell styrketräning för alla under de senaste två åren. På AB STAC kommer Magnus och Christian att vara guld värda och ta jättekliv in i vår värld av professionell programdesign och uppbyggnadsträning från nybörjare till elit!

Christian, som är leg. sjukgymnast i botten, har många olika kompetenser och en gedigen träningsbakgrund på sin meritlista. Han kommer att komplettera vår redan kompetenta och erfarna skara av medarbetare på ett utmärkt sätt. Jag tror inte Christian saknar sin förra arbetsgivare speciellt mycket i sin nya miljö.

"...Genom mitt stora intresse för, och kunskap om, "back to basics"-träning, dvs. kettlebells, clubbells, kroppviktsträning etc., samt holistisk syn på träning och livsstil, kommer det att finnas mycket användning för min kompetens på STAC... Den dagen jag får besked om at jag får jobb på AB STAC, är den dagen jag säger upp min tjänst på ....... ............ År 2011 ser jag mig jobba 75-100 % på STAC och därmed gå till jobbet med ett brett leende även på måndag morgon, eftersom jag vet att det blir en ny spännande och givande arbetsdag bland motiverade (och motiverande) klienter, likasinnade kollegor och med ett jobb som jag brinner för." /Christian Storsjö

Välkommen Christian, du fick 75 % redan i april 2010, håll lågan brinnande, på STAC kommer den att blossa upp till en hel brasa! På AB STAC kommer Christian att arbeta under titeln Multifunktionell Coach och serva våra medlemmar, företagskunder och elitidrottare.

4 kommentarer:

  1. Åhh, ännu en superpärla som kommer att ta kunderna med storm!!!! Nästan så man blir lite avundsjuk ;-) Lycka till Christian!!!!

    SvaraRadera
  2. Stac...jag menar tack!! Jag är supermegajättenöjd med att få bli en i STAC teamet. Ser framemot att få jobba med precis det jag verkligen brinner för!!

    SvaraRadera
  3. check my blog why not try this out try this web-site click site check out here Source

    SvaraRadera