fredag 26 mars 2010

Mörrums GOIS - KRIF Hockey 3-5

Nu är det slutjobbat för veckan (uppdrag på STAC och Kroppsinvest, utbildning på Dartfish Pro Suite 5.5, inköp av städutrustning, information om luftväxling, kylsystem och låssystem samt textförfattande för STAC-hemsida ...), skall nu slappna av med lite hockeyfest i Jössarinken ;-)!

Ser gärna att KRIF Hockey får tacka bortaklacken efter en segermål i sista minuten!

Ursäkta min extremt åldersstigna bild (Krif anno 2008), ibland sitter man vid "fel" dator. Blir bättre inom kort då jag tar ett gigantiskt kliv in i moderna dataåldern och friserar mig med begrepp som VPN, script, mappningar, exchange och inbyggt USB-moden, vilket ger mig obegränsad åtkomst till inte bara mitt grymma bildarkiv, utan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar