söndag 7 mars 2010

Tredagarsvilan ar over!

Det har varit bloggledigt nagra dagar som ni markt, jag har faktiskt bara vilat, atit extremt gott och ganska dyrt, sovit min 9 timmar per natt och vandrat omkring mil efter mil i staden, hamnen, berget (Montjuic) och pa Camp Nou.

Idag ar det Barcelona Marathon med passage precis utanfor vart hotel pa Avinguda del para-lel (vagnamnet), som tur ar deltager jag inte sjalv! Minns fortfarande mina Stockholmslopp pa slutet av 90-talet(halvmarathon) pa ett par minuter under 1h30min, bra tid men inte sa trevlig efterkansla. Loppet far perfekt vader, halvsoligt till helsoligt och en 19-21 grader, verkar det som just nu! Loparna kommer att passera fantastiska platser, byggnadsverk och vyer, Barcelona ar en grymt trevlig stad! Jag och Anna kommer tillbaka hit fler ganger, var sa sakra!

Ikvall ar man tillbaka till Ronneby igen, da blaser vi pa for fullt med Kroppsinvest, STAC och alla inspirerande tranings- och uppbyggnadsprojekt som vantar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar