tisdag 23 december 2008

Världens bästa Anna!

Detta är inte bara min vackra fru och själsvän utan en av mina bästa mentorer i livet! Hon slipar av mina vassa kanter och undervisar i förståelse och älskvärdhet genom att vara den hon är och den hon vill bli! Anna, jag kan inte nog tacka och välsigna den kärlek, guidning och kamratskap vi har byggt upp tillsammans, jag älskar dig!
Här förlustar sig Anna på en dubbel espresso (ekologiskt Etiopiskt rättvisemärkt Yirgacheffe) i solskenet, efter att Love (16 månader) tagit en ovanligt tidig sovpaus :-)! Anna vårdar sina 10 % av "fusk" noga, riktigt kaffe och ekologisk mörk kryddad choklad ska det va! På bilden ser ni vår fristad och egenhändigt byggda timmergäststuga "lillbarret"!
Anna, tack för ett grymt 2008, tack för ditt hästjobb med Mr Love och din support och hemjobb vid mina rymningar till ishallen, parkträningar i Brunnsparken, Londonföreläsningar och Halmstadsvistelser! Snälla hjälp mig att jobba lite mindre 2009, jag är ju bara en vanlig simpel krigare som lätt får tunnelseende. Tack för att jag får ta del av alla dina liv och hoppas jag kan utveckla mitt bistånd gällande rå motorkraft, vansinniga visioner och willpower i ditt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar