tisdag 1 december 2009

PT för nybörjare till elit!

Nu är föreläsningsdatumen och kursupplägget klart för 2010 gällande mina PT-utbildningar, Korrektiv Funktionell Tränare, klara på Eleiko Sport AB i Halmstad!

Trycket är stort på mina utbildningar, jag dessutom byggt ut och fördjupat utbildningen så mycket att vi nu har utökat första steget från tre till fem dagar! Fick ett juste bevis på effekten av det jag undervisar av min assistent denna veckan. Lite jävigt men ändå, se nedan!

"Jobbet som vanlig PT förändrades helt när jag utbildat mig och integrerat de kunskaper och extremt effektiva övningarna. Jag löser numera besvärstillstånd och skapar kroppar och funktioner jag inte trodde var möjligt!"
Fredrik Sjölander, Sjölanders Friskvård Stockholm

Joakims utbildningssteg till framtidens PT
Steg 1
Korrektiv Funktionell Tränare
Steg 2
Lic. korrektiv Funktionell Tränare

Läggdags redan 23.00 idag, snyggt Dettner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar